Skuteczna rozmowa handlowa.
Czy ten temat jest dla Ciebie?
Chcesz, by w Twojej firmie:
- handlowcy/sprzedawcy prowadzili rozmowy sprzedażowe, które kończą się transakcją/zawarciem umowy i motywują ich do dalszego działania,
- Klienci podejmowali decyzje zakupowe jak najszybciej,
- stosowane techniki i narzędzia przynosiły oczekiwane efekty,
- to właśnie Twoje produkty i usługi były wybierane spośród innych dostępnych na rynku,
- handlowcy/sprzedawcy byli uznawani za profesjonalnych i skutecznych oraz chętnie rekomendowani?
Jeśli odpowiedź brzmi "TAK", czytaj dalej.
Czym jest...
Skuteczna rozmowa handlowa.
Skuteczna rozmowa handlowa to rozmowa kończąca się zawarciem transakcji.
Aby rozmowa handlowa była skuteczna, sprzedawca powinien:
- zaprezentować ofertę w sposób, który skłoni Klienta do podjęcia decyzji zakupowej,
- odpowiedzieć na pytania i obawy Klienta w sposób rozwiewający jego ewentualne wątpliwości,
- potrafić skutecznie przedstawić wizję korzyści z produktu/usługi, którą sprzedaje,
- zakończyć rozmowę umową handlową lub ustaleniem jej warunków.
Do osiągnięcia skuteczności sprzedażowej potrzeba przygotowania, świadomości działania technik wywierania wpływu, budowania relacji z Klientem oraz posiadania odpowiednich umiejętności komunikacyjnych.
Dlaczego warto?
Efekty wdrożenia skutecznej rozmowy handlowej:
- zmniejszenie ilości transakcji "w toku",
- zwiększenie motywacji i skuteczności handlowców/sprzedawców oraz ich pewności siebie w negocjacjach,
- łatwa zamiana zapytań Klientów o ofertę w transakcję kupna-sprzedaży,
- oszczędność czasu i zasobów w powracanie do zapytań ofertowych Klientów,
- bardziej wartościowe kontrakty i transakcje sprzedażowe.
Jak uzyskać takie efekty w praktyce?
Wykorzystaj szkolenie ze skutecznej rozmowy handlowej.
Oto kilka przykładów elementów, które mogą być zawarte w szkoleniu z tematu skutecznej rozmowy handlowej.
Szkolenie z umiejętności skutecznej rozmowy handlowej może być bardzo pomocne dla osób, które chcą nauczyć się skutecznie sprzedawać swoje produkty lub usługi, lub których rozmowy handlowe nie kończą się kontraktem/zawarciem umowy.
Szkolenia te mogą obejmować następujące zagadnienia:
- Techniki i metody nawiązywania relacji i porozumienia.
- Praca z aktywnościami podejmowanymi pod wpływem stresu.
- Aktywne słuchanie oraz prowadzenie ukierunkowanego dialogu.
- Techniki radzenia sobie z odmową i reakcji na nią.
- Techniki wpływu społecznego i umiejętności negocjacji.
Praca nad umiejętnością skutecznej rozmowy handlowej może być prowadzona w formie warsztatowej lub treningu w miejscu pracy.
Chcesz skorzystać z efektów jakie daje szkolenie ze skutecznej rozmowy handlowej?
Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń
+48 697 348 397